bloglovin

Inte aaaalls avundsjuk

Nu är det bara 5 veckor kvar tillsammans med min älskade, knäppa underbara klass ÖP09A. ♥ Helt sjukt. Kommer sakna alla så mycket. Alla skratt och knäppa påhitt. I vilket fall så är jag ju inte bara LITE GÖTT AVIS på mina kära blonda Sofia.

Sofia tar bilen till skolan istället för att be en klasskompis maila dokumentet.

Sofia tänkte åka som au pair till USA efter studenten, meeen efter att ha jobbat i stallarna på Göteborg Horse Show så blir hon istället tillfrågad om hon kanske vill åka till Tyskland i stället. Tyskland, kanske ni inte tycker låter så himla lockande jämfört med USA. Men om jag också säger att hon ska jobba för Marcus Ehning vad säger ni då va va va? Då kanske ni förstår min avundsjuka.

Ska bli stört spännande att följa hennes blogg/facebook under nästa år.

Tog en konstig bild på henne så man kan slippa vara avis på att hon är snygg också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0