bloglovin

Töltaren.se - Hästfoto & Webbdesign

I juni 2009, endast 16 år gammal, bestämde jag mig med hjälp av min mamma att jag skulle starta ett företag som hästfotograf samt webbdesigner. Det är inget stort företag, men det är roligt och jag tycker det känns bra. Det har lärt mig att ta stort ansvar och hur man ska bete sig mot folk.

Företaget är väldigt litet, men jag åtar mig gärna fotouppdrag och en dröm är att kunna expandera det och senare även leva på.

Har du frågor, ställ dem gärna så svarar jag så gott jag kan :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kom på en sak jag ska fråga dig, använde du verksamt.se när du registrerade ditt företag? Jag behöver nämligen lite hjälp där :)

2012-01-05 @ 17:05:13 | URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0