bloglovin

Önskeinlägg: Lag SM-laget

Ja, mitt lag till Lag SM ville Ella läsa om, så det ska hon få :)
Jag tävlar för Landi och vi har Linda Antonsson som lagledare. Under hösten och våren har vi tränat tillsammans och de flesta i laget har inte tävlat så speciellt mycket förut. Men jag är grymt stolt över alla i mitt lag och alla är så himla duktiga, snälla och goa, trots att det skiljer 7 år (!) på yngsta och äldsta ryttaren (kan avslöja så mycket som att jag är äldst ;))

Clara (Reserv): CR1 Terräng, V4 Fyrgångspecial
Clara rider sin unghäst Sægóla. De var med på Lag SM förra året, då hade Clara sin häst Saga. Clara är gruppens glädjespridare och teaterapa. Hon är alltid gó och hon och Sægóla har gjort enorma framsteg det senaste!

Esmeralda: T7 Bastölt, TR1 Trail
Esmeralda rider den gamle Blakkur, som är en sjukt stor och mysig herre! Esmeralda och Blakkur gjorde sin tävlingsdebut i våras, de är verkligen skitduktiga och Esmeralda är alltid supermysig och snäll.

Matilda H: V3 Ungdomsfyrgång, FR1 Flagglopp
Matilda har sin Údi som är en toppenfin valack! De har tränat lite flagglopp nu i vår och de har verkligen hittat sin gren, något de föralltid ska satsa på, haha. Matilda är den som är närmast mig i ålder och vi red tidigare på samma ridskola tillsammans :)

Matilda N: FS1 Dressyr, T5 Lätt tölt
Matilda och Kyndill lärde jag känna på förra årets Lag SM. Matilda är gruppens ordningsamma ryttare. Hon och Kyndill är GRYMMA i dressyren. De gör galoppvolter som är to die for. Förra året kom de 2:a i dressyren.

Sofie: T6 Lätt T2, FS3 Show
Det är jag! Jag tog de grenar som blev över typ, hehe ;)

Wilma: F3 Ungdomsfemgång, PP2 Lätt stillpass
Wilma är lite som min lillasyster. Hon lånar en häst som heter Ófeigur. De är jätteduktiga och Wilma gjorde sin tävlingsdebut i lättklass i höstas, sedan avancerade hon upp till öppenklass i våras, och hon är helt grym som lärt sig allt så fort!

Yrsa: CR1 Terräng, V4 Fyrgång Special
Yrsa har sin fina häst Draumur. De är jättefina tillsammans och passar perfekt för varandra. Yrsa är alltid jättego och trots att hon är mycket yngre än jag har vi blivit riktigt bra hästkompisar!

Från v. Clara, Esmeralda, Matilda H, Matilda N, Wilma, Yrsa (klicka för större bilder)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0