bloglovin

Drömmer jag?

Nu ligger jag i min otroligt sköna säng och har små lyckofjärilar i magen. Min prins är bäst! Han var så bråkig på morgonen att jag bara ville gå och gräva ner mig, men sen, i uttagningen gick han bara SÅ bra.

Jag gjorde bort mig lite och glömde bort hur man red i tölten, men insåg det och började sedan rida "på riktigt". Vi fick 6:or för skritt, galopp och trav!! Första någonsin! På SM! Jag är verkligen jordens lyckligaste just nu. Dessutom är det flera "erkända" stora ryttare som kommit fram och tyckte att det var en bra ritt. Herregud, jag vet inte riktigt om det är verkligt än...

Imorgon är det promenad, bete och lätt träning som gäller för lilleman inför T2. Nu ska jag fira genom att sova, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0