bloglovin

Pampering-eve!

Ikväll är det min pampering-eve! Så himla skönt med en sån emellanåt. Ikväll ska jag stänga av telefonen, datorn, tvn och bara sätta mig att läsa en bok. Just nu läser jag Bläckhjärta av Cornela Funke. Förvisso en barnbok men den är SÅ bra! Älskar barn-fantasy böcker.

Nåväl. Idag red jag lektion för Helen, Glói gick super och fick jobba genom heeeela kroppen! 40 minuter och han vart helt genomsvettig (jag med för den delen!) Underbart att ha någon som skriker lite på en :D Älskar att rida för Helen, hon är så vettig och har långsiktiga mål med allt vi gör. Just nu ligger fokus vid böjning genom hästen i traven och Glói, som aldrig har varit tvåtaktig i hela sitt liv är ÄNTLIGEN påväg mot en bra trav. Det känns helt grymt!

Nåväl, mitt tips för ikväll är att ta hand om er och er kropp. Ikväll gjorde jag världens enklaste fotpeeling för trötta stallfötter. 1/2 dl socker och 1/2 dl olja. Mjuka upp fötterna med dusch/fotbad och sen massera in peelingen. Skölj av och badda torrt, på med bomullsstrumpor och voiala känns det som man går på små moln! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så fin bild, lycka! :)

2014-04-25 @ 17:03:08 | URL: http://isbjornoisangel.blogg.se
Postat av: Anonym

SANT ATT SMILLAS PONNY BARONEN HAR STÅTT PÅ SKANSENSGÅRD?

2014-05-09 @ 18:17:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0