bloglovin

Uteritt + kaos

Nu har jag letat reda på alla mina servis-kläder inför jobbet imorgon. Cheezes vad min dag har varit kaos! Vaknade i Uddevalla hos min vän, åkte hem runt 13, somnade, åkte ut till stallet, kom hem nu och insåg att jag inte kommer hinna blogga/städa eller något som jag tänkt mig... Så imorgon får ni inga inlägg förän jag kommit hem.

I stallet har vi flyttat Glói tillbaka till gräset = glad ponny! Jag och Wilma/Gurra red ut, vi raceade runt golfbanan och en tjej sa att vi fick akta oss så vi inte skulle få golfbollar i huvudet... Haha! Glói var het som jag vet inte vad och gick mestadels och gapade... Han gjorde iallafall det jag bad honom om. Det var allt en härlig tur ändå :)

Nu blir det att måla om naglarna och sedan knoppa in för natten. Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0