bloglovin

Trött!

Jo, hej alla! Jag lever fortfarande, men är gött trött! Glói har fått vila i veckan, min planering var liiite väl optimistisk. Har helt enkelt inte hunnit rida, alla studentfester och allt fixande har tagit upp all tid. Idag är det recovery som gäller (okej, typ iallafall). Sov till halv tre!! Kom hem vid fyra också i och för sig, men ändå. Nu har jag varit ute på en gó frisk promenad och ska hoppa in i duschen. Dags att ladda om för studentveckans sista fest!!! Imorgon är det studentmiddag hemma hos Idis, så då ska jag dit. Och så ska jag ut till min fantastiske Glói! Under nästa vecka kommer jag lägga upp lite av det jag fått i studentpresent på bloggen.

Mamma har alltså varit ute och tittat till Glói och så i veckan, jag har bara inte hunnit rida.
Var där i onsdags, fy vad jag saknar min lille plutt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

söt polle du har! Vit springare:3♥

2012-06-10 @ 18:08:33 | URL: http://jedressage.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0