bloglovin

Idag har jag varit i stallet!!!

Idag har jag varit i stallet för första gången på en hel vecka!! Det blev inte så mycket gjort, men åh vad härligt det var. Jag gick ut i hagen och stod och pratade (myste skulle vara fel ord eftersom det inte var mycket fysisk kontakt med Glói) och klappade min lille ängel en bra stund. När vi skulle gå in och fika så ville Glói följa med. Han följde mig genom hela hagen! Han som aldrig brukar göra så, haha. Han hängde till och med på när jag sprang lite (då brukar han vända om och gå tillbaka). Det var en sån bekräftelse för mig, haha, så han fick komma in och äta lite lunch också ;)

JA fjäsk fungerar på mig, men bara om man heter Glói från Dirhuvud och är världens charmigaste häst, haha.



Muppälsklingen



Den här giraffen stod och kollade på mig när jag släppte ut honom. Haha, han ser riktigt smal och smäcker ut.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Fy vad sööt! :D



2012-02-11 @ 00:12:43 | URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Postat av: Vinetta

Åh, man får sån hästanstinens när man inte har varit i stallet på långe! Men gud vad gulligt, sådär brukar Höfrungur också göra :D

2012-02-12 @ 20:23:08 | URL: http://hofrungur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0