bloglovin

Full rulle!

God morgon/förmiddag eller vad det nu är egentligen!

Min dag idag är fullt ös medvetslös, hela vägen. Morgonen började med att jag åkte ut till stallet och var där vid 08.00. Jag har hunnit rida lektion för bästaste och göra iordning allt för ikväll. Passet gick ruskigt bra! Vi tränade på samlad, men avslappnad skritt. Skitbra träning för mig och prinsen då båda ofta tycker om när det går fort, haha. Vi körde också lite tölt, men egentlingen inget utmattande. Linda tyckte han såg fräsch ut - och det är ju alltid kul att höra, speciellt eftersom han är galet luggsliten för att de leker som galningar i hagen!

Nu har jag varit och käkat sushi med kära vänner och nu pluggas det för fullt! Ikväll blir det studentfest, wooho!
Ha det bäst, ni som gillar islandshäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0