bloglovin

Vad jag har i stallet ABC - C

Min lilla lista från A-Ö med saker som jag har i stallet eller inte kan klara mig utan.
 
C - Cykel
Eller, ja, jag har den ju hemma, men cykel är ett utmärkt sätt att ta sig till och från stallet (jag bor ca 1 mil från stallet). Hur skönt är det inte att bara kunna rulla till stallet en fin sommardag?! Dessutom är det ett utmärkt sätt att motionera hästen på ett lätt och kravlöst sätt. Hästen rör sig helt fritt utan någon som drar i munnen. Det är ett toppenbra tips till alla som åker iväg på långa tävlingar, ta med cykeln! Dagar när hästen inte rids eller efter en lång transportsträcka är det grymt skönt för både dig och hästen att röra lite på sig!

Kommentarer
Postat av: nellie

Sv:

2012-06-15 @ 15:31:55 | URL: http://islandsponnyy.blogg.se
Postat av: nellie

Sv: Tack, detsamma! Okej och riktigt snygg!: D

2012-06-15 @ 15:32:23 | URL: http://islandsponnyy.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0