bloglovin

Liten sammanfattning

En liten sammanfattning sedan senaste inlägget
Jag kvalade ju till A-klass och den 6:e maj tävlade vi Vestur regional, och det gick kanonbra! Vi fick 5,97 i T2 och 5,40 i F1 vilket betyder SM-kval!!!!!!! Jag ska rida på SM!!!! Helt sjukt. Men gud vad kul det ska bli!


Foto: Lina Brundell


Jag var på Lag SM uttagning, det gick helt ok. Vi körde T6 och FS3. I FS3 (dressyr från marken) fick vi bland annat 10 poäng för lydighet och 9 poäng för inverkningar. Jag är sjukt nöjd! T6 resulterade i 5,87 och FS3 typ 6,50?

Idag har vi varit och tävlat på VSM. Han var väldigt "all over the place" så att säga... Hehe. Mer om detta i ett eget inlägg senare ikväll!

Jag har varit på bal också! Tar ju snart studenten med allt som har med det att göra. Ångest för att lämna klassen - JA!!! Jag går verkligen i världens bästa klass. Så sjukt jäkla skön är den...


Jag / Jag och fina Ivar
Bästaste klassen, ÖP09A

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0