bloglovin

Nu: ut och övningsköra!

Idag och imorgon blir det vila för skimmelprinsen! Jag ska nämligen iväg till Stenugnsbaden med mitt jobb, vilket kommer bli oerhört trevligt. Jag jobbar ju bara extra där, så det ska verkligen bli superroligt att få följa med och lära känna alla lite bättre.

Imorgon är det årsmöte med min förening, Landi. Där kommer det förhoppningsvis hända massor med spännande saker, hehe. Så, som ni förstår kommer uppdateringen ligga i botten då jag inte hunnit skriva några nya inlägg... Vad skulle ni vilja läsa mer om? :)

Ha en fin helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Ja ett par bättre tömmar vore inte fel, dock vill jag inte att de ska vara för långa heller, jag har bättre kontroll och koll på ett par kortare men o andra sidan så behöver de ju vara längre vid olika arbeten, typ arbete på volt i något högre tempo kanske o.s.v

2012-01-21 @ 22:19:41 | URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kikade in på din blogg för första gången idag. Gud vilken söt häst du har! Och vilken fin blogg, här lär jag kika in ofta! :)

2012-01-23 @ 13:37:16
Postat av: Lina

oj!så söt han är! :D



angående ditt bett är det bra? :)

och fundrar det bra på starka islandshäst? :)

min blir så grymt stark :/

2012-01-24 @ 21:24:12 | URL: http://islandshastenochryttaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0