bloglovin

Hemma!

Nu är jag hemma från jobbet och har varit och tagit in pollarna för en liten stund sedan. Jag loggade in på Facebook för att se vad som händer med världen och då visar det sig att ett av mina favoritband har svarat på en kommentar jag skrivit (:'D)... Haha, det har aldrig hänt mig förut, det närmaste jag kommit detta är när jag träffade några mindre band förrförra året och hängde med dem efter deras spelningar (och när jag fick sjunga med Andreas Grega... Haha)

Nu var det kanske inte det mest intelligenta svaret jag fick, men ändå!

 


What ya doin? Nah, just *FANGIRLIN'*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul! :D Jag blev precis lika dan när dj-duon Nause gillade nån kommentar jag hade på deras logg. hehehe. så töntigt egentligen men vadåråååååå ;D

svar. Tack :)

2012-01-29 @ 15:40:33 | URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken fin blogg :D

2012-01-31 @ 12:00:06 | URL: http://helenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0