bloglovin

Fått gjort lite iallafall

Har suttit och jobbat intensivt sedan kl 13. Usch, har verkligen mått skitkasst idag... Har bara fått i mig ett par glas nyponsoppa och lite vaniljyoghurt, hm, hoppas jag mår bättre imorgon när jag vaknar. Iallafall har jag varit rackarns så produktiv idag. Skönt när man är "sådär lagom sjuk", man orkar inte göra så mycket men kan fortfarande tänka liksom.

Har grejat lite med mitt företag under dagen, fått klart två engelska uppgifter, en svenska uppgift, börjat plugga lite på naturkunskapen och skrivit en hel sida på mitt projektarbete. Är helt förvånad själv, så här lätt brukar det inte gå, men jag tackar och tar emot!

Som ni förstår har Glói vilat idag, jag ska ut till honom imorgon på dagen om jag känner mig bättre... Nu ska jag skriva lite till och lyssna på Florence Valentin. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0