bloglovin

Dagen!

Idag har Glói vilat, vilket nog var tur! Jag hade min första körlektion idag och hej vad det gick! Isgata ute och sladd på bilen och jag var allmän trafikstoppning, haha. Men kul var det! Det ska verkligen bli så skönt att kunna köra själv snart.

Efter körlektionen så vart det lunch, tätt följt av några timmars "plugg" (sitta och prata med en kompis som just kommit hem från London). Hade inga lektioner idag, som vanligt på onsdagar! Sedan tänkte jag åka hem ganska tidigt, så tog 14.10 bussen hem. Det vara bara det att det tydligen går fler bussar från min hållplats 14.10 (........) så självklart steg jag på fel buss, vilket jag inte inser föräns den vänder och åker tillbaka mot Uddevalla. Så det blev 1 timme och 20 minuters promenad hem. Vardagsmotion

Väl hemma orkade jag se på ett avsnitt av Top Model/äta mat och så fort jag satte mig i soffan somnade jag och sov 2 timmar. Jag har varit så stressad de senaste dagarna, sovit dåligt och haft prestationsångest, så nu när jag rätt ut allt och mina lärare vet hur allt ligger till så var det som en spärr släppte och jag kan slappna av igen! Då slog kroppen bakut, haha.

Jag ska skriva mer när jag har något vettigt att skriva om, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gjorde precis samma sak igår, satt och pluggade och helt plötsligt hade jag sovit i 2 timmar.

2012-01-11 @ 22:34:31 | URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Vinetta

Det har jag inte! Har alltid hetat Hofrungur.blogg.se XD Vet inte varför hon skrev så :(

2012-01-11 @ 22:49:22 | URL: http://hofrungur.blogg.se/
Postat av: Vinetta

Sv: Ja, förstår liksom inte varför, haha!

2012-01-11 @ 22:58:09 | URL: http://hofrungur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0