bloglovin

Wait, what...?




Jag vet inte riktigt om ni ser, men så här såg det ut idag när jag försökte beställa mina röda boots från Hööks?

  1. Man måste handla för över 200 kronor...? Sånt tycker jag är oerhört töntigt!
  2. Jag måste betala extra för att jag köper dem via internet - 50 kronor?
  3. Frakten kostar 49 kronor - jag trodde kampanjen gick ut på att frakten var gratis?
  4. Totalt ska jag betala 248 kronor, men om jag ska kunna beställa så måste jag beställa varor för 200 kronor och därför betala över 300 kronor för att få köpa mina boots som kostar 149 kronor? VA?!

Jag känner mig så lurad. Det blir helt enkelt till att åka ut till torp och kolla på vårt mini-Hööks där och se om de har bootsen... Riktigt dåligt Hööks!


Kommentarer
Postat av: Frida

De har väldigt många onödiga extra kostnader när man ska beställa. Jag bad min mamma köpa en halsförlängare i Sundsvall och skicka ner den till mig istället för att beställa direkt. Otur gick den sönder så jag måste skicka in den ändå.

2012-02-09 @ 20:22:22 | URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Linda

Alltså det där har jag tänkt på mycket den senaste tiden, skit dåligt. Det blir alltid dyrare i slutändan. Jag fann ett par billiga boots men det blev en 100 dyrare. De tar ju en del för frakten och sedan även för fakturan, fjantigt, den kunde de väl bjussa på??

2012-02-10 @ 11:18:04 | URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0