bloglovin

Trött och sjuk och annat skoj!

Usch! Nu är det tredje dagen i rad som jag har 39°c feber... Finns inte så många fler ord förutom usch! Tacka vet jag ipren alltså haha. Jag saknar min skimmelprins. Har inte varit i stallet på tre hela dagar, och det ser inte ut att bära av dit snart heller... Ledsen tjej!

Jag har hittat lite underhållning iallafall. Just nu kollar jag på den gamla serien Stallkompisar. Minns ni den? Den är så underbar, haha. Jag är sååå avundsjuk på tjejerna där alltså, de får vara med om så mycket äventyr. Haha, den kanske inte är världens bästa och de rider som... ja... Jag vet inte vad. Men åh, nostalgitripp!

Just nu är jag på avsnitt 10, det är jättesorgligt! Vill ni se från början så är det bara att söka på Saddle Club Season 1!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0