bloglovin

Tips: Sto till salu!

Ja, även jag gillar att gå och kära ner mig i hästannonser. Tänkte börja "tipsa" om hästar jag tycker verkar fina. Here you go ;-) Denna damen ser riktigt härlig ut, och kollade även videon på Youtube, och hon ser väääldigt trevlig ut om jag får säga vad jag tycker.

Flott fyrgångssto [Länk till annonsen]


Typ: Islandshästar -  Inriktning: Övrigt -  Kön: Sto
Atena frá Vorsabae II

e: Töfri frá Selfossi (8.27 9.0 för allt utom pass 5,0 och 9,5 i kort töl)
u: Kolfreya frá Vorsabae II

Atena är ett nioårigt skimmelsto med mkt rörelse. Fyrgångare med väl åtskilda gångarter, väldigt fin trav och tölt. Atena är väldigt trevlig i all hantering, mkt energi och arbetsvillig. Skulle passa en lite vanare ryttare som vill fortsätta att utveckla henne.
Hon står just nu på Island.

Video finns!!
Atena frá Vorsabae II.m4v

För mer info maila.
[email protected]
076-0161727

Pris: 400 000 isk (ca. 24 300 sek)
Pris 24 300 kr

Kommentarer
Postat av: Mia

Kolla denna snygga herren då ;) http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=572720

Kommer från samma ställe :)

(funkar inte länken så sök på Stigandi)

2012-02-17 @ 22:18:25
Postat av: Linnea

Jag måste bara berätta det här! Hästen på annonsen är jag nästan helt hundra på att det är samma häst som står i samma stall som min bästa kompis medryttarhäst, och måste hålla med om att hon är en riktigt liten pärla, riktigt fin!

2012-04-30 @ 00:24:48 | URL: http://liinnejah.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0